سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه اینترنت با هزینه ای نسبتاً کم، ارتباطی کارا و مؤثر بین مصرف کننده و ارائه دهنده ی خدمات فراهم می آورد. ظهور اینترنت منجر به رشد سریع تجارت الکترونیک شده و این بر تجارت نهادهای گردشگری تأثیر می گذارد. یکی از مسائل کلیدی در تجارت الکترونیک گردشگری توجه به وفاداری به خرید، برخط محصولات و خدمات می باشد. هدف این پژوهش، ارائه و تست مدل ساختاری فرآیند وفاداری به خرید الکترونیکی خدمات گردشگری است که تحت تأثیر رضایت، اعتماد، اطمینان و محتوای پایگاه وب می باشد. پژوهش از نظر هدف کاربردی و برمبنای راهبرد پژوهش، از نوع پیمایشی است و از ابزار پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. لذا تعداد ۱۰۰ پرسشنامه از استفاده کنندگان خدمات اینترنتی گردشگری جمع آوری شد. با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS و مدل معادلات ساختاری، روابط بین متغیرهای مستقل و وابسته مورد سنجش قرار گرفت. نتایج نشان داد محتوای پایگاه وب و اطمینان ادراک شده بر رضایت تأثیرگذاشته و به نوبه ی خود بر تکرار رفتار خرید و در نتیجه وفاداری تأثیر می گذارد. در پایان راهبردهایی برای بهبود تجارت الکترونیک خدمات گردشگری ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.