تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران) :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هرچند که برنامه های وفاداری بانک ها می تواند گام مؤثری در جهت افزایش درآمد آنها محسوب گردد. ولی سهم همه بانک ها در کسب درآمد ناشی از اجرای این برنامه ها یکسان نخواهد بود. اجرای نامتقارن برنامه های بازاریابی در بانک ها یک پدیده مهم در سهم بازار بوده و درک آن عاملی کلیدی در مدیریت برند می باشد. این پژوهش از طریق برنامه های ترفیع و وفاداری از ترکیب مدل سهم بازار مارکوف و ضریب لاگرانژ برای حداکثر سازی بازار بهره گرفته است و چگونگی برنامه های ترفیع فروش در جهت بیشینه سازی سهم بازار، بخش های وفاداری مشتریان مدنظر قرار می گیرد. نهایتاً برنامه های وفاداری می تواند به بهبود سهم بازار و حفظ نرخ تکرار خرید منجر گردد، تلاش های ترفیع فروش می تواند به ارتباط سهم بازار برند با تکرار خرید منتهی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.