تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بازاریابی اجتماعی، که آخرین و جدیدترین مفهوم در میان فلسفه پنج گانه بازاریابی می باشد از ترکیب دو واژه بازاریابی و اجتماعی تشکیل شده و شامل چگونگی استفاده از اصول بازاریابی در مسائل اجتماعی می باشد. هدف بازاریابی اجتماعی، تنها فرآیند مبادله و دادو ستد نیست، بلکه هدف و مقصد والاتری دارد و آن تأثیرگذاری بر اعمال و رفتار افراد در اجتماع است، و مقصود از دیدگاه بازاریابی اجتماعی این است که سازمان باید نیازها، خواسته ها و منافع بازار مورد نظر را تعیین کند به گونه ای که جنبه های رفاهی مشتری و جامعه را حفظ نماید، یا آن ها را بهبود بخشد، کاربردهای بازاریابی اجتماعی در حال حاضر به صورت کمک به تغییرات اجتماعی سودمند، جلوگیری از رفتارهای پرخطر، محافظت از منابع طبیعی و محیطی، مشارکت های اجتماعی، مسائل مربوط به سلامتی می باشد و برای تغییر داوطلبانه رفتار مخاطبان هدف به منظور بهبود رفاه شاخصی و جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. در این تحقیق ضمن بیان مفاهیم بازاریابی اجتماعی سعی بر این است که به تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی پرداخته شود. تحقیق حاضر در زمره پژوهش های توصیفی از نوع تحلیلی- اسنادی قرار می گیرد. برای گردآوری اطلاعات از روش کتابخانه ای استفاده گردیده و از کتابهای تخصصی، مقالات و مجلات معتبر در این زمینه استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.