بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در مؤسسات کوچک و متوسط می باشد. در این راستا پس از شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک و رتبه بندی این عوامل، نحوه تأثیرگذاری عوامل تحت عنوان مدل نهایی ارائه می گردد. به منظور استخراج متغیرها و شاخص های نهایی، با اخذ نظرات خبرگان و اهل فن، پرسشنامه ای تهیه و برای ۱۴۰ بنگاه کوچک و متوسط استان قزوین ارسال گردید. برای تحلیل داده های پرسشنامه تهیه شده از روش تحلیل عاملی تأییدی و ابزار نرم افزار تحلیل آماری داده SPSS استفاده شده است. با استفاده از این روش متغیرها و شاخص های نهایی که بیشترین تأثیر را در پذیرش تجارت الکترونیک توسط این موسسات داشتند استخراج گردید. مدل نهایی با ۵ متغیر با عناوین درک مزیت نسبی، دانش، هزینه، نوآوری و پیچیدگی پیشنهاد گردید که هریک دارای زیرشاخص های خود می باشند. در این مقاله تلاش بر این است که تمامی متغیرها به صورت مستقل آورده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.