بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین بررسی رابطه بین بازایابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانکملی ایران انجام پذیرفته است، روش تحقیق پیمایشی و ابزار پژوهش شامل پرسش نامه بازایابی (مدل محقق ساخته) و پرسشنامه بهبود کیفیت (مدل محقق ساخته) وپرسش نامه مدیریت کیفیت خدمات (مدل محقق ساخته) بهره گرفته شده است.روایی آن ها تاًیید و پایایی آن ها با استفاده از آزمون کرونباخ به ترتیب ۸۲% و ۹۱% و ۷۵% به دست آمده است. جامعه موردمطالعه که تعداد آنان ۲۸۶ نفر از کلیه کارکنان بانک صادرات استان خراسان شمالی که سال ۱۳۹۳ در وضعیت استخدامیفعال بوده اند بوده است . نمونه آماری این تحقیق شامل ۱۶۵ نفر بر طبق جدول مورگان از کارکنان بانک صادرات استانخراسان شمالی بوده است .که بر اساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب شده است، با انجام آزمون هایهمبستگی و خروجی لیزرل فرضیه اصلی این پژوهش در سطح اطمینان ۹۹% مورد تایید قرار گرفت .هم چنین بین مولفه هایبازایابی و بهبود کیفیت یعنی (بازایابی با تبلیغات تلویزیونی و بهبود کیفیت فیزیکی خدمات ، بازایابی با تبلیغات تلویزیونی و بهبودکیفیت با غنی سازی خدمات ، بازایابی با تبلیغات اینترنتی و بهبود کیفیت فیزیکی خدمات، بازایابی با تبلیغات اینترنتی و بهبود کیفیتبا غنی سازی خدمات) با مدیریت کیفیت خدمات ، مشخص گردید در سطح اطمینان ۹۹% رابطه معنا داری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.