بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، هدف بازاریابان درک این تکته است که مصرف کنندگان چگونه در فرایند خرید، تصمیمگیری و رفتار می کنند. با توجه به این که مصرف کنندگان تا حد زیادی تحت تاثیر تجارب قبلی برای خرید تصمیمگیری می کنند. بنابراین بازاریابان می توانند با استفاده از فعالیت های مغز، تاثیر محرک های بازاریابی مانندتبلیغات، بسته بندی و… را در رفتار خرید مصرف کنندگان اندازه گیری کرده و بر نفوذ در مصرف کنندگان به میزانقابل توجهی دست یابند. پیام های تبلیغاتی با تاثیر نهادن بر مراکز مختلف مغز، به ویژه بادامه مغز موجب کاهشمهار کرتکسی مخاطبان گشته و آنان را برای رفتارهای معین برمی انگیزد که اثر این پیام ها در سطح ساختارهایمغزی محدود نمی ماند بلکه بر انتقال دهنده های عصبی و هورمون های غدد درون ریز نیز تاثیر می گذارند. ازاینرو هورمون ها به عنوان محرکی هستند که همزمان با ترشح در بدن به عنوان پیش بینی کننده ی نوع رفتار وواکنش مصرف کنندگان در تصمیم گیری و انتخاب افراد نمود پیدا می کنند که یکی از این هورومون های شناختهشده که به وسیله مغز ترشح می شود، هورمون اکسی توسین می باشد. لذا در راستای توجه و اهمیت دادن بههورمون اکسی توسین در این مقاله سعی محققان بر آن است با مطالعه بر روی هورمون اکسی توسین چگونگیعمل این هورمون به منظور پیش بینی رفتار مصرف کنندگان در رفتار مصرفی خرید با نمایش پیام های تبلیغاتیمورد بررسی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.