بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
بازاریابی به عنوان ابزاری به جهت مبادله ارزش درمیان سازمان ها و مشتریان، می تواند به سازمان های خدماتی مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی، برای یافتن بازارهای هدف خود و ایجاد برتری از طریق شناسایی تمایلات و علل انتخاب های مشتریان، بالفعل و بالقوه بسیار کمک نماید. هدف از انجام این پژوهش ارائه درک مناسبی از بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و یافتن مؤلفه های تأثیرگذار در این حوزه است. در این راستا، سعی شده است با استفاده از روش مروری و کتابخانه ای و بررسی درمانی، مؤلفه های مؤثر در بازاریابی این حوزه مشخص شود. در این رابطه، با مرور تحقیقات انجام شده بیشترین عوامل تأثیرگذار در ایجاد مزیت رقابتی سازمان های خدماتی بیمارستانی و مراکز درمانی، ارزش ویژه برند، عامل کارکنان (پزشکان و پیراپزشکان) در بیمارستان های خصوصی، قیمت در بیمارستان های دولتی، توجه به بازاریابی داخلی و ارزش منابع انسانی، یافت شد. با توجه به نتایج این تحقیق، بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی، ضمن توجه بسیار به اصول و آمیخته های بازاریابی در زمینه مورد خدمت خود، لازم است که به چندین جنبه از بازاریابی به طور همزمان توجه کنند، تا بتوانند ضمن تکریم بیماران، و ارائه خدمات بهتر به آنان، یک محیط مبادله ارزش به جهت دریافت منفعت مناسب در قبال ارائه خدمات شایسته، و همچنین مزیت رقابتی پایدار، برای خود ایجاد نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.