ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد یکی از خدمات اصلی این سازمان را به شهروندان ومشتریان خود ارایه می کند. تعامل این واحد با مشتریان و بازار باعث شده که به عنوان یک واحد استراتژیک در اینسازمان شناخته شود. وجود بازارهای غیر رسمی و زیر زمینی به عنوان رقبای نا محسوس و انتظارات سیاستگذاران مدیریت شهری و شهروندان باعث می شود نیاز به اتخاذ استراتژی های مناسب برای این سازمان حیاتیگردد. در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه استاندارد مدل SPACE و کسب نظرات کارشناسان خبره این سازمان،به ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک مشهد پرداخته شد؛ بررسی و مورد تحلیل داده ها درحوزه مدیریت استراتژیک بوده و پس از تحلیل داده ها استراتژی های تهاجمی به متولیان پیشنهاد گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.