ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
ادراک زیرآستانه در سالهای اخیر بعنوان یکی از چالش های اخلاقی و اجتماعی در حوزه روانشناسی تبلیغات مطرح می باشد. در این مقاله محققان بدنبال پاسخ دادن به سوالاتی از قبیل ماهیت ادراک زیرآستانه و کاربرد آن در علم بازاریابی و همچنین موانع بکارگیری احتمال آن در تبلیغات تجاری و غیرتجاری بوده اند. محققان در نهایت ضمن تأکید بر بررسی بیشتر آزمایشگاهی تأثیر ادراک زیرآستانه بر مخاطبان تبلیغات معتقدند که استفاده از این ابزار اگر چه دارای منبع قانونی می باشد، اما با ارائه راهکارها و اعمال نظارت های ویژه نباید از این ابزار کارآمد دولت ها و بازاریابان را محروم نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.