کاربرد qfd درتامین خواسته های مشتریان بمنظور نیازسنجی، طراحی واولویت بندی دوره های آموزشی باتاکید برنظام جدید آموزش کارکنان دولت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کاربرد qfd درتامین خواسته های مشتریان بمنظور نیازسنجی، طراحی واولویت بندی دوره های آموزشی باتاکید برنظام جدید آموزش کارکنان دولت دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاربرد qfd درتامین خواسته های مشتریان بمنظور نیازسنجی، طراحی واولویت بندی دوره های آموزشی باتاکید برنظام جدید آموزش کارکنان دولت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد qfd درتامین خواسته های مشتریان بمنظور نیازسنجی، طراحی واولویت بندی دوره های آموزشی باتاکید برنظام جدید آموزش کارکنان دولت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کاربرد qfd درتامین خواسته های مشتریان بمنظور نیازسنجی، طراحی واولویت بندی دوره های آموزشی باتاکید برنظام جدید آموزش کارکنان دولت :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
روشی استQFD که نیازهای مشتریان را درسراسر دوره عمرمحصول /خدمت اعم ازطراحی توسعه طرح ریزی و تولید آن بکارمیگیرد این روش اولین باردرسال ۱۹۷۲درصنایع میتسوبیشی ژاپن معرفی شد و علیرغم تاریخچه کوتاه علاقه به آن و کاربردهایش درجهان به طور شگفت اوری درحال رشد است دراین پژوهش QFD برای نظرسنجی اموزشی بکارگرفته شده است تحقیق حاضردرسازمان اموراقتصادی و دارایی یاسوج انجام گرفت اهدافی که دراین پژوهش به دنبال آن بودیم عبارتنداز: نیازهای آموزشی کارکنان سازمان کدام است؟ ترتیب و تقدم این نیازهاکدامند؟ باکاربرد مدل توسعه عملکردکیفی به چه الزامات آموزشی می رسیم؟ باتوجه به اهداف بالا نیازهای آموزشی کارکنان سازمان در۱۵مورد و به ترتیب تقدم و تاخرخلاصه گردید همچنین برای دستیابی به این خواسته ها و ویژگیهای خدمت عملیات فرایند کلیدی و الزامات عملیات را تعیین کرده و توانستیم ۳۲دوره آموزشی را تعیین نماییم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.