طراحی نقشه استراتژی درشرکت های تولیدی باروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی نقشه استراتژی درشرکت های تولیدی باروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی نقشه استراتژی درشرکت های تولیدی باروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی نقشه استراتژی درشرکت های تولیدی باروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی نقشه استراتژی درشرکت های تولیدی باروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در ادبیات نوین مدیریت، سازمان های فاقد استراتژی همانند کشتی هایی تعبیر شدهاند که دیر یا زود در دریای متلاطم و پرآشوب رقابت غرق خواهند شد. از این رو، پایش مستمر پویایی های محیطی و برنامه ریزی جهت انطباق با آن، جزئی جدایی ناپذیر از وظایف مدیریت در سازمانهای امروزی محسوب می شود. شرکتهای تولیدی با توجه به رقابت بالا در این حوزه به طور حتم نیازمند تعریف شفاف استراتژی های خود و همسوسازی آن – ها در جهت نیل به چشم اندازهای سازمان در قالب نقشه استراتژی می باشند. در این بین کارت امتیازی متوازن می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای طراحی چند جانبه استراتژی های سازمان مورد استفاده قرار گیرد. به همین منظور در این مقاله شرکت ماشینکاری خداپرست به عنوان یکی از شرکت های تولیدی در حوزه ساخت قطعات صنعت نفت مورد مطالعه قرار گرفته است؛ در پژوهشی حاضر از رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و کارت امتیازی متوازن برای طراحی نقشه استراتژی در این شرکت تولیدی بهره گیری شده است و ابزار جمع آوری اطلاعات از خبرگان، پرسشنامه ساختاریافته و جلسات طوفان فکری می باشد، نتیجه تحقیق به صورت یک نقشه راه برای اجرای استراتژی های سازمان می باشد که اولویت هر یک از ابعاد آن و همچنین استراتژی ها مشخص گردیده است. در انتها با توجه به یافته های حاصل از مورد پژوهی، راهکارهایی کاربردی برای تدوین نقشه استراتژی در شرکت های تولیدی کشور ارائه می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.