تعیین فرآیند توسعه شایستگی های محوری برای کسب و کارمطالعه موردی درشرکت ساخت تجهیزات سپاهان (گروه مپنا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین فرآیند توسعه شایستگی های محوری برای کسب و کارمطالعه موردی درشرکت ساخت تجهیزات سپاهان (گروه مپنا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین فرآیند توسعه شایستگی های محوری برای کسب و کارمطالعه موردی درشرکت ساخت تجهیزات سپاهان (گروه مپنا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین فرآیند توسعه شایستگی های محوری برای کسب و کارمطالعه موردی درشرکت ساخت تجهیزات سپاهان (گروه مپنا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین فرآیند توسعه شایستگی های محوری برای کسب و کارمطالعه موردی درشرکت ساخت تجهیزات سپاهان (گروه مپنا) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بر اساس آخرین بررسی انجام شده در سال ۲۰۱۳ ابزار «شایستگی محوری» یکی از مجموعه ابزارهایی است که به ; بیشترین رضایت برای سازمان ها معرفی شده است. شایستگی محوری مجموعه ای از مهارت های ویژه است که یک شرکت یا سازمان را قادر می سازد محصولات یا خدماتی منحصر به فرد به مشتریان ارائه دهد. استفاده از ابزار شایستگی محوری به سازمانها اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری بر نقاط قوت خود تمایزی قابل توجه نسبت به رقبا ایجاد کنند و یکپارچگی در استراتژی سراسر سازمان داشته باشند. منبع شایستگی های محوری در شرکت ها مشخصه ها و ویژگی های خاصی شرکت ها می باشد که به شرکتها اجازه میدهد نسبت به رقبا در موقعیت بهتری قرار بگیرند. شرکتها توسط ترکیب این مشخصه ها، شایستگی های محوری خود را سازماندهی میکنند. با توجه به اینکه فرآیند کسب عملکرد بهتر توسط شایستگیهای محوری هنوز شناخته نشده است اما در این تحقیق شایستگی های محوری شرکت را تعیین و سپس چگونگی فرآیند تأثر شایستگی های محوری شرکت بر عملکرد و خروجی های شرکت را به وسیله تکنولوژی PLS مشخص نمودیم. ما با تمرکز بر روی منابع و قابلیت های شرکت، به همراه فاکتورهای خارجی به عنوان منبع مزیت رقابتی، شایستگی های محوری را شناسایی نموده و از منابع و قابلیت های محسوسی و نامحسوسی مطابق با رویکرد منبع محور استفاده نموده ایم. در این تحقیق پنج شایستگی محوری در رابطه با بازاریابی محصولات مشخص گردید: مدیریت مشتری، مدیریت منابع انسانی ۵ فنی، مدیریت تمرکز بر منابع، مدیریت ارتباطات با محیط (بازاریابی) و انعطاف پذیری. نتایج تحقیق وجود یک ارتباط علی بین شایستگی های محوری در جهت ایجاد خروجی های کسب و کار شرکت نشان میدهد. بر این اساسی تنها عامل تاثیر گذار بر عملکرد شرکت، دانش و انعطاف پذیری موجود در شرکت می باشد و عامل تأثیر گذار بر میزان انعطاف پذیری و دانش شرکت وجود منابع فنی و انسانی و ترکیب این منابع است و تمرکز بر مدیریت منابع امکان بهیود و تقویت قابلیت ترکیب درست منابع فنی و انسانی را به وجود آورده است. بر پایه نتایج حاصل، مزیت رقابتی در حداقل نمودن پیچیدگی کاغذ بازیهای موجود، افزایش ارتباط بین همه سطوح شرکت و نزدیکی بیشتر به بازار که باعث پاسخ های سریع به نیازهای مشتری می باشد واقع گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.