تاثیرکیفیت خدمات سرپایی بروفاداری بیماردربیمارستانهای آموزشی شهرتهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرکیفیت خدمات سرپایی بروفاداری بیماردربیمارستانهای آموزشی شهرتهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرکیفیت خدمات سرپایی بروفاداری بیماردربیمارستانهای آموزشی شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرکیفیت خدمات سرپایی بروفاداری بیماردربیمارستانهای آموزشی شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرکیفیت خدمات سرپایی بروفاداری بیماردربیمارستانهای آموزشی شهرتهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

یکی از عوامل کلیدی در ایجاد وفاداری مشتری، کیفیت خدمات است. این مطالعه با هدف تعیین کیفیت خدمات از دیدگاه بیمار و اهمیت نسبی ابعاد کیفیت در پیش بینی وفاداری بیمار در درمانگاه های بیمارستانهای ۱۳۹۳ آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال انجام شد. نمونه های این مطالعه شامل ۴۷۷ بیمار بود که به صورت چند مرحله ای و تصادفی از چهار بیمارستان انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده های یک پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۷ آیتم درباره کیفیت خدمات و ۳ آیتم درباره وفاداری بیمار بود که روایی ۵ پایایی آن تایید شد. برای تعیین اهمیت نسبی ابعاد کیفیت خدمت در پیش بینی وفاداری بیمار از آنالیز رگرسیون استفاده شد. میانگین نمره کلی کیفیت خدمات ۸۹/۳ و نمره وفاداری ۹۱/۳ از ۵ بود. حدود ۴۷ درصد از واریانس وفاداری بیمار توسط ابعاد کیفیت خدمت تبیین می شود و پنج بعد از کیفیت خدمات )هزینه خدمات ادراک شده، کیفیت ویزیت پزشک، کیفیت محیط درمانگاه، ارائه اطلاعات به بیمار و فرایند تعیین نوبت) به عنوان تعیین کننده های اصلی وفاداری مشخصی شدند. نتایج مطالعه ما نشان داد که تجربه بیمار از خدمات سرپایی بیمارستان های آموزشی بر متغیرهای پیامد مثل تمایل به استفاده مجدد از خدمات آن بیمارستان یا توصیه آن به دیگران تاثیر قوی دارد. ارتباط بین کیفیت خدمات با وفاداری در بخش خدامت سرپایی، اهمیت استراتژیک بهبود کیفیت خدمات جهت بازگشت مجدد بیمار و حفظ و افزایش سهم بازار را نشان میدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.