بررسی نقش مدیریت آیندهپژوهی در پیشبرد بازاریابی شبکه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مدیریت آیندهپژوهی در پیشبرد بازاریابی شبکه ای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مدیریت آیندهپژوهی در پیشبرد بازاریابی شبکه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت آیندهپژوهی در پیشبرد بازاریابی شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مدیریت آیندهپژوهی در پیشبرد بازاریابی شبکه ای :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
بازاریابی شبکهای، به عنوان ابزار راهبردی مدیریت زنجیرهای تقاضا، به جامعیت خاصی دست یافته است. این مقاله به الگوی زنجیره عرضه بازاریابی شبکه توجه میکند و بعضی از مفاهیم آن را مورد بررسی و آنالیز قرار میدهد. الگوی بازاریابی شبکه به خاطر رشد اینترنت از اهمیت بسیار ویژهای برخوردار شده است. آیندهپژوهی این امکان را به انسانها میدهد که یک گام پیشتر از زمان حاضر گام بردارند. ضروری به نظر میرسد این شناخت به برنامهریزان و دانشمندان کمک نماید تا در عرصههای مختلف با اطمینان برنامهریزی نمایند. بنابراین آینده پژوهی مشتمل بر مجموعه تلاشهایی است که با استفاده از تجزیه و تحلیل منابع، الگوها و عوامل تغییر و با ثبات به تجسم آیندههای بالقوه و برنامهریزی برای آنها میپردازد. آینده پژوهی منعکس میمند که چگونه از ذل تغییرات )با تغییر نکردن( امروز واقعیت فردا تولد مییابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.