بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
رضایت مشتری درصنعت بانکداری مدت طولانی است که به عنوان هدف اصلی قرارگرفته است ازانجا که رضایت مشتری متغیرمهمی درروابط می باشد لذا ضروری است که بانکها درجهت حفظ و نگهداری مشتریان تلاش کنند هدف تحقیق حاضرنیزایجادیک درک وسیعتری ازعوامل موثربررضایت مشتری درقالب مدل مفهومی جدید میباشد برای بررسی این موضوع مدلی پیشنهاد گردید کهب راساس آن پرسشنامه ای طراحی و نظرات ۱۲۰نفر ازمشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملی درشهرکرج جمع آوری گردید برای تجزیه و تحلیل داده های جمع اوری شده ازروش تحلیل عاملی تاییدی درنرم افزار spss استفاده شد نتایج بدست آمده نشان داد که کیفیت خدمات امنیت اعتمادسهولت استفاده ازخدمات اینترنتی طراحی وب سایت بانک ملی تاثیر مثبت و معناداری بررضایت مشتریان دارد و مدل اثبات گردید بنابراین افزایش کیفیت این خدمات مستقیما موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.