بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

رقابت گسترده سازمانها در حوزه تولید خدمات با کیفیت، فرصت ارتکاب هر خطایی را از سازمان ها سلب نموده است . کتابخانه ها نیز به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادهای خدماتی و روح مراکزآموزشی، برای دستیابی به مأموریت خود از این قائده مستثنی نیستند. کتابخانه ها در فرایند رشد و توسعه کشور نقش حیاتی دارند؛ زیرا یکی از پایه های بنیادین تحقیق و توسعه، وجود کتابخانه هایغنی و با کیفیت است. نیازهای اطلاعاتی روزافزون جامعه دانشگاهی و لزوم دستیابی به اطلاعات کافی در زمان مناسب، بویژه در عصر موسوم به اطلاعات ضرورت بررسی کیفیت کتابخانه هایدانشگاهی را ایجاب می نماید. کتابخانه های دانشگاهی جزئی مهم از نظام آموزشی و شریانهای حیاتی کانون های آموزشی و پژوهشی جوامع به شمار می روند واز جنبه های علمی و فرهنگی اهمیت ویژه ای دارند. در این راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشگاه ولی عصر)عج( رفسنجان و میزان رضایتمندی دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که از بین ابعاد کیفیت خدمات دو بعد کیفیت خدمات کارکنان خودکفایی کاربر تأثیر مستقیم و معناداری بر رضایتمندی دانشجویان از کیفیت خدمات کتابخانه ای به میزان ۹۲۳.۰ و ۹۲۴.۹ دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.