بررسی تطبیقی تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت ورضایت برنیات رفتاری مشتریان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت ورضایت برنیات رفتاری مشتریان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت ورضایت برنیات رفتاری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت ورضایت برنیات رفتاری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت ورضایت برنیات رفتاری مشتریان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهشی، بررسی تطبیقی تاثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان در کشاورزی) و بانک های خصوصی (پاسارگاد، سامان و قوامین) در استان مازندران و در چهار شهرستان (تنکابن، نمونه نیز از میان مشتریان بانک های خصوصی از طریق روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. ابزار ۱۸ جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده، داده ها با استفاده . مدل سازی معادلات ساختاری بوسیله نرم افزار آموس مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و تصویر شرکت بر نیات رفتاری در بانک های خصوصی مؤثر هستند؛ اما در بانک های دولتی تنها رضایت مشتریان بر نیاتی رفتاری مؤثر می باشد. بررسی مقایسه ای بانک های دولتی و خصوصی نشان دادند که تأثیر مستقیم کیفیت خدمات بر رضایت و تأثیر مستقیم رضایت بر نیات رفتاری در بانک های دولتی بیشتر از بانک های خصوصی بوده است اما تأثیر مستقیم کیفیت خدمات تصویر شرکت در بانک های خصوصی بیشتر از بانک های دولتی بودہ است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.