ارزیابی عوامل موثربرقصد خرید برندفروشگاهی مطالعه موردی: فروشگاه های منتخب زنجیره ای رفاه دراستان مازندران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عوامل موثربرقصد خرید برندفروشگاهی مطالعه موردی: فروشگاه های منتخب زنجیره ای رفاه دراستان مازندران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عوامل موثربرقصد خرید برندفروشگاهی مطالعه موردی: فروشگاه های منتخب زنجیره ای رفاه دراستان مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثربرقصد خرید برندفروشگاهی مطالعه موردی: فروشگاه های منتخب زنجیره ای رفاه دراستان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عوامل موثربرقصد خرید برندفروشگاهی مطالعه موردی: فروشگاه های منتخب زنجیره ای رفاه دراستان مازندران :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
برند فروشگاه یکی از مهمترین عوامل ایجاد رضایت در مصرف کنندگان می باشد.وقتی که یک فروشگاه نیازهای مشتریان را بداند و برطرف نماید مورد پسند مشتری واقع شده و رضایت آنان را به دنبال دارد. بطور کلی مشتریانی که نسبت به نام یک برند خاص دیدگاه مثبتی داشته و از کیفیت خدمات آن رضایت دارند، وفاداری خود را به آن فروشگاه و برند ابراز می کنند. بنابراین بازاریابان و مالکان برندهای فروشگاهی بهتر است که اهداف خود را روی عواملی که مطابق با سلیقه و خواسته های عمومی مصرف کنندگان می باشند متمرکز نمایند. با توجه به اهداف ذکر شده در مطالعه حاضر به ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید برند فروشگاهی که شامل عوامل تمایل به تبلیغات ، نشانه های بیرونی ، کیفیت درک شده ، دوستداران تازگی و خرید تحریکی می باشد، پرداخته ایم . جامعه آماری این پژوهش تمامی مشتریان فروشگاههای منتخب رفاه بوده، حجم نمونه برابر با ۳۸۴ نفر بود که برای بدست آوردن آن از روش نمونه گیری تصادفی ساده و جدول مورگان استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیت شناختی پرسشنامه از آمار توصیفی و نیزدر بخش آمار استیاطی از آزمونهای شاخص KMO و بار تلت، کولموگروف – اسمیرنوف ، فریدمن، دوجمله ای ، ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون خطی ساده استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشانگر این امر است که همه متغیرها به غیر از متغیر نشانه بیرونی بر قصد خرید برندفروشگاهی تاثیر گذارند. از نظر مشتریان از بین متغیرها، دوستداران تازگی دارای بالاترین امتیاز و بقیه متغیر ها نیز در سطح مطلوبی قرار داشتند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.