ارائه مدلی برایوفادرای مشتریان به شبکه خدمات پس ازفروش خودرو وراهکارهای جذب و نگهداشت آنها؛مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدلی برایوفادرای مشتریان به شبکه خدمات پس ازفروش خودرو وراهکارهای جذب و نگهداشت آنها؛مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدلی برایوفادرای مشتریان به شبکه خدمات پس ازفروش خودرو وراهکارهای جذب و نگهداشت آنها؛مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برایوفادرای مشتریان به شبکه خدمات پس ازفروش خودرو وراهکارهای جذب و نگهداشت آنها؛مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدلی برایوفادرای مشتریان به شبکه خدمات پس ازفروش خودرو وراهکارهای جذب و نگهداشت آنها؛مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
درفضای رقابتی امروزاندازه گیری وفاداری مشتریان و شناسایی عوامل موثربرحفظ مشتری عامل کلیدی و محوری برای بقا و سودآوری سازمان ها محسوب میشود ازاین رو ارایه خدمات پس ازفروش مناسب و متناسب با نیازهای مشتریان برای شرکت های خودروساز داخلی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است شناسایی عوامل موثربروفاداری مشتری و ارایه راهکارهایی متناسب با این عوامل برحفظ مشتری و موفقیت نمایندگی های شرکت های خودروساز تاثیرگذار خواهد بود هدف ازاین تحقیق ارایه مدل برای وفاداری مشتریان به خدمات پس ازفروش شرکت سایپاست درزمینه رضایت و وفاداری مشتری مدلهای متفاوتی ارایه شده که دراین تحقیق ازمدل رضایت مشتری اروپایی استفاده گردیده که درآن سه عامل رضایت مشتری تصویردرک شده ازشرکت و کیفیت درک شده ازنرم افزار عناصرتعاملی درخدمت ارایه شده یابخشی ازکیفیت که نمایانگر عناصرتعالمی درخدمت ارایه شده است برروی وفاداری موثرمی باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.