بررسی ضرایب شدت تنش در نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی در حضور عیوب (ترک) از دیدگاه مکانیک شکست به روش عددی و المان محدود و مقایسه انحرافها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ضرایب شدت تنش در نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی در حضور عیوب (ترک) از دیدگاه مکانیک شکست به روش عددی و المان محدود و مقایسه انحرافها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ضرایب شدت تنش در نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی در حضور عیوب (ترک) از دیدگاه مکانیک شکست به روش عددی و المان محدود و مقایسه انحرافها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ضرایب شدت تنش در نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی در حضور عیوب (ترک) از دیدگاه مکانیک شکست به روش عددی و المان محدود و مقایسه انحرافها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ضرایب شدت تنش در نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی در حضور عیوب (ترک) از دیدگاه مکانیک شکست به روش عددی و المان محدود و مقایسه انحرافها :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شرایط کارکرد و سیکلهای غوص و صعود زیردریاییها، لزوم توجه به پدیده مخرب خستگی را نمایان میسازد. مقاله حاضر به بررسی و تعیین ضرایب شدت تنش بعنوان یکی از پارامترهای اساسی در تحلیل خستگی، میپردازد. توجه به محل، عمق و جهت ترکهایی که در تستهای غیرمخرب و در بازدیدهای دورهای زیردریاییها قابل مشاهده است، امری ضروریست تا بتوان با توجه به شرایط حاکم، در خصوص میزان خطر آنها اظهار نظر نمود. در این مقاله پس از تعیین نواحی بحرانی بدنه فشار یک زیردریایی مفروض از نظر تنش ناشی از فشار هیدرواستاتیک، با اعمال یک دسته عیوب )ترک( فرضی در این ناحیه، به محاسبه ضرایب شدت تنش فشاری و خمشی ناشی از فشار هیدرواستاتیک و ضریب شدت تنشپسماند ناشی از فرآیندهای جوشکاری و بررسی روند تغییرات آنها پرداخته میشود. میزان و چگونگی تاثیر هریک از پارامترهای ضرایب شدت تنشدر ضریب شدت تنش کل و خستگی بدنه بررسی و ضرایب شدت تنش فشاری و خمشی پس از مدلسازی ترکها در نرمافزار به روش المان محدودمحاسبه و با نتایج روش عددی مقایسه گردیده و میزان انحرافها ارائه میگردد. در انجام تحلیلهای المان محدود از نرمافزار آباکوس و در انجام فرآیندهای عددی از روابط ارائه شده در منابع بهرهگیری میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.