مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروز شرکت ها با چالش های زیادی مواجه هستند. آنها باید تغییرات سریع بازار و محیط را مدنظر قرار دهند، با تأثیرات منفی بحران ها و هزینه های مالی روبرو شوند. با افزایش گرایش عمومی به محیط زیست و رایانش سبز کنار بیایند و از پایداری خود اطمینان حاصل کنند. از یک سو، فشار زیادی از طریق قانون گذاران محیطی و نیز رسانه ها در جوامع آزاد اعمال می شود که موجب رشد تقاضای مشتریان برای شفافیت ناآگاهی رو به رشد آنها از شرایط تولید و توزیع محصولات شده است. از سوی دیگر، در محیط رقابتی، حفظ برتری سازمان در جهت رضایت مشتریان و تأمین نیازهای آنان حرف اول را می زند. به نظر می رسد، سازمان ها با بهره گیری از سیستم های هوش بازاریابی و نیز با رعایت اصول اخلاقی، می توانند به این مهم دست یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.