مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت زنجیره تأمین پایدار براساس معماری سیستم هوشمند بازاریابی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
امروز شرکت ها با چالش های زیادی مواجه هستند. آنها باید تغییرات سریع بازار و محیط را مدنظر قرار دهند، با تأثیرات منفی بحران ها و هزینه های مالی روبرو شوند. با افزایش گرایش عمومی به محیط زیست و رایانش سبز کنار بیایند و از پایداری خود اطمینان حاصل کنند. از یک سو، فشار زیادی از طریق قانون گذاران محیطی و نیز رسانه ها در جوامع آزاد اعمال می شود که موجب رشد تقاضای مشتریان برای شفافیت ناآگاهی رو به رشد آنها از شرایط تولید و توزیع محصولات شده است. از سوی دیگر، در محیط رقابتی، حفظ برتری سازمان در جهت رضایت مشتریان و تأمین نیازهای آنان حرف اول را می زند. به نظر می رسد، سازمان ها با بهره گیری از سیستم های هوش بازاریابی و نیز با رعایت اصول اخلاقی، می توانند به این مهم دست یابند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.