تحلیل ارزش مشتریان براساس مدل RFM با استفاده از رفتار خریدآنها : مطالعه موردی صنعت بیمه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ارزش مشتریان براساس مدل RFM با استفاده از رفتار خریدآنها : مطالعه موردی صنعت بیمه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ارزش مشتریان براساس مدل RFM با استفاده از رفتار خریدآنها : مطالعه موردی صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ارزش مشتریان براساس مدل RFM با استفاده از رفتار خریدآنها : مطالعه موردی صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ارزش مشتریان براساس مدل RFM با استفاده از رفتار خریدآنها : مطالعه موردی صنعت بیمه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با توجه به محیط رقابتی امروزی در صنعت بیمه، بسیاری از شرکتها سعی در ارزیابی ارزش مشتریان و ساخت استراتژیهایی بمنظور حفظ مشتریان سودآوردارند. در این مقاله از مدل RFM بمنظور تحلیل ارزش مشتریان یکی از شرکت های بیمه ای بزرگ استفاده شده است. مشتریان این شرکت براساس سه متغییر تازگی، تکرار و ارزش پولی بخش بندی شده اند. پس از محاسبه این متغییرها، با استفاده از الگوریتم های k-means و c-means و Fuzzy مشتریان خوشه بندی شدهاند. نتایج این خوشه بندی ازنظر کیفیت براساس معیار سیلوات سنجیده شده است. نتایج نشان می دهد، الگوریتم k-means کیفیت بهتری در خوشه بندی مشتریان دارد . وزن هریک از این متغییرها در صنایع مختلف میتواند متفاوت باشد ازاینرو با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی ، وزن هر یک از این متغییرها تعیین شده است. در پایان خوشه ها برحسب ارزش رتبه بندی شدهاند. شرکت می تواند برحسب ارزش های محاسبه شده برای هرخوشه سیاست های خود را ارتقاء دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.