بررسی رابطه بین برندباوفاداری مشتریان رستورانها زنجیره ای پدرخوب


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین برندباوفاداری مشتریان رستورانها زنجیره ای پدرخوب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین برندباوفاداری مشتریان رستورانها زنجیره ای پدرخوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین برندباوفاداری مشتریان رستورانها زنجیره ای پدرخوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین برندباوفاداری مشتریان رستورانها زنجیره ای پدرخوب :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف یکی ازمهمترین اهداف بازاریابی حفظ مشتریان دربلندمدت است زیرا هزینه های دستیابی به مشتریان جدید به مراتب بیشتر ازخدمات دهی به مشتریان فعلی است بدین منظور هدف ازاین پژوهش بررسی رابطه بین برند باوفاداری مشتریان رستورانهای زنجیره ای پدرخوب شهرتهران می باشد بااستفاده از۳۸۴نمونه ازمشتریان رستورانهای زنجیره ای پدرخوب مدل مفهومی پژوهش ازمون شده است نتایج رابطه معنی داری را میان برند و مولفه های شناختی و عاطفی وفاداری برند نشان میدهد همچنین شواهد حاکی ازارتباط معنی داری میان برند و ابعادمدیریت ارتباط با مشتری مدیریت زمان میزان منابع سرمایه گذاری شده و مشارکت مدیران ارشد می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.