مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید با استفاده از خرد معنوی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید با استفاده از خرد معنوی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید با استفاده از خرد معنوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید با استفاده از خرد معنوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید با استفاده از خرد معنوی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی اخلاق یعنی مجموعه ای از اصول وارزش های معنوی که درستی یا نادرستی اعمال فرد یا گروه را تعیین می کند، در مدیریت و ارائه خدمات عمومی جدید، زندگی سالم است. خدمات عمومی جدید، با تحولات و تهدیدات اساسی ربع آخر قرن بیستم، مطرح گشته و منشاء آن بخش خصوصی است و از آنجاییکه به نام اقتصاد، کارآیی و اثربخشی توجیه شده، تاثیر عمیقی بر اداره امور عمومی و موفقیت خدمتگزاران آن گذاشته است. بررسی ها نشان می دهد که برای تبیین مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید، اولاً هیچیک از دیدگاههای اخلاقی نادیده گرفته نشدند. ثانیا برای ترغیب اعمال اخلاقی همواره به دو راه اصلی و فرعی اشاره شده است. راه اصلی مبتنی بر تساوی اجتماعی و مفاهیمی چون، عادل بودن، شایستگی و سزاواری، و راه فرعی مبتنی بر قوانین اخلاقی است. ثالثاً، تلاش برای کشف اصول و پایه های مشترک مدیریت اخلاق در خدمات عمومی جدید، آن هم بین جوامع بشری گوناگون، ادامه دارد. به همین منظور و نیز برای کسب انسجام فرهنگی جهت رسیدن به یک راه حل منطقی، مطالعات زیادی انجام شده که مهمترین سوالات آنها عبارت بودند از: ۱.آیا اصول اخلاقی خدمات عمومی جدید می تواند جهانی و همگانی باشد؟ ۲.آیا نمایش ارزش های همگانی برای کشورهای دموکراتیک امکان پذیر است یا خیر؟ در این مقاله که به منظور ترغیب مباحثه اخلاق در خدمات عمومی جدید تنظیم شده است، به این نکته مهم پی خواهیم برد که در هزاره سوم، موفقیت ملت ها در گرو مدیریت اصول اخلاقی ناب مشترک (خرد معنوی) و پایبندی به آن ها در عین کثرت یا پلورالیسم مفاهیم و مقولات اخلاقی است. اصول اخلاقی مشترک و مدیریت آن در میان کثرت ارزش ها به ما می آمورد که عملکردمان نسبت به دیگران مانند خودمان باشد و به جای فکر در مورد خود یا هر زیرگروهی از جامعه، بیاد همه باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.