شىاسایی عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری نانو در صىعت غذایی ایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شىاسایی عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری نانو در صىعت غذایی ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شىاسایی عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری نانو در صىعت غذایی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شىاسایی عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری نانو در صىعت غذایی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شىاسایی عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری نانو در صىعت غذایی ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

همگرایی فناوری نانو و علم غذا منجر به روز برو ز قابلیتهای فراوانی می باشد. دستکاری در پلیمرهای غذایی و مجموعه های پلیمری باعث بهبود کیفیت غذا سلامتی بیشتر مصرف کنندگان می شود. نانوتکنولوژی می تواند موادی با ویژگی های خود جمع کن خود التیام بخش . خودنگهدارنده تولید کند در حال حاضر نیز این موضوع یکی از نقاط ضعف کشورمان می باشد شرکتها؛ مخترعین و واحدهای تحقیقاتی خصوصی و دولتی هرساله محصولاتی را در این مقیاس اختراع می نمایند در این مقاله به طور خاص به عوامل فردی موثر در تجاری سازی فناوری های غذایی با مقیاس نانو در کشور پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.