چارچوب ارزش ویژه برند در بازاراهای صنعتی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب ارزش ویژه برند در بازاراهای صنعتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب ارزش ویژه برند در بازاراهای صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب ارزش ویژه برند در بازاراهای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب ارزش ویژه برند در بازاراهای صنعتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ارزش ویژه برند ناشی از اطمینان زیادی است که مشتریان به برند و سپس به رقبای آن دارند . ارزش ویژه برند همانند یک دارایی ذاتی برای شرکت، وجوه در کسب وکار را برای شرکت افزایش می دهد. یکی از وظایف حیاتی بازاریابان صنعتی و مصرفی مسلما ایجاد ارزش است ارزش برند نیز یکی محرک برجسته برای توسعه روابط صنعتی است در بازارهای صنعتی باید هم کیفیت کاربردی (کیفیت، تکنولوژی، ظرفیت، زیرساختها، خدمات پس از فروش، قابلیت،اطمینان، نوآوری) و هم کیفیت احساسی (کاهش خطر، اطمینان، اعتماد) شناسایی شدند. چارچوب ایجاد شده روشهای ایجاد برند در بازارهای صنعتی را نشان می دهد به گونه ای که بتوان رابطه عاطفی وعملکردی خوبی با خریدار برقرار کرد هدف این مقاله روی نوعی از ارزش متمرکز است که به طور سنتی به بازارهای صنعتی ارتباط داده نمی شود و استدلال می کند که ارزش برند، تسهیل کنننده پیشرفت از ارزش کالا و خدمت به سمت ارزش رابطه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.