بررسی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی نقش رسانه ای تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کننده می پردازد. سوال اساسی پژوهش این موضوع است که رسانه ی تبلیغاتی به چه ترتیبی موجبات خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان را فراهم می اورند پس از بیان موضوع به مدل تحقیق که همانا رسانه های تبلیغاتی چگونه از طریق شاخصهای مدل آیدا جلب توجه، ایجاد دلبستگی، تحریک علاقه و سوق دادن به خرید موجبات خرید مصرف کنندگان را فراهم اورده اشاره گردید. هدف از پژوهش حاضر شناسایی نقش رسانه های تبلیغاتی در خرید برند کالاها توسط مصرف کنندگان می باشد روش جمع آوری داده ها روش میدانی و از طریق پرسشنامه و روش کتابخانه ای بوده است. جامعه اماری در این پژوهش مشتریان دو شعبه فروشگاه رفاه در استان ایلام و روش نمونه گیری بصورت تصادفی در داخل هریک از فروشگاه بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.