بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بین بانکها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بین بانکها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بین بانکها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بین بانکها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بین بانکها :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری صورت پذیرفت . و روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی – همبستگی است جامعه ی آماری این پژوهش را ۴۸۰ نفر از پرسنل بانک ملت شیراز تشکیل می دهند که از این میان ۲۰۴ نفر از طریق روش نمونه گیری طبقه بندی تصادفی ساده انتخاب شده و ابزار گردآوری اطلاعات، تلفیقی از پنج پرسشنامه استاندارد می باشد امتیاز دهی پرسشنامه به صورت لیکرت ۵ گزینه ای بود نتایج پژوهش به طور کلی نشان داد که تعهد سازمانی به صورت مستقیم بر مدیریت ارتباط با شمتری اثر معنادار دارد در حالی که متغیر تعهد سازمانی از طریق متغیرهای واسطه ای رضایت و وفاداری مشتری اثر معنادار بر مدیریت ارتباط با مشتری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.