بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر بر حسب هدف کاربردی و از نظر نحوه گرداوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی می باشد از نظر روش تجزیه و تحلیل داده ها نیز از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب می گردد به این منظور براساس نمونه گیری به صورت تصادفی نمونه ای معادل ۳۸۹ نفراز مشتریان انتخاب شده و با استفاده از پرسشنامه ۲۵ سوالی اقدام به جمع اوری اطلاعات گردید داده های به دست آمده با استفاده از نرم افزارهای SPSS21 و LISREL 8.8 مورد آزمون و بررسی قرار گرفتند و نتایج حاصل، نشان می دهد که روشهای بازاریابی اینترنتی به کار گرفته شده تاثیر معناداری بر جذب مشتریان در شعب منتخب بانک دی در استان مازندران داشته است و ابعاد تاثیر انان به ترتیب شدت اهمیت عبارتند از: «بازاریابی مبتنی بر پست الکترونیک» و «بازاریابی مبتنی بر موتورهای کاوشگر» «بازاریابی مبتنی بر تبلیغ در سایتهای دیگر» «بازاریابی مبتنی بر برنامه شعبه پذیری» و «بازاریابی مبتنی بر تبلیغات بر اساس بازی»

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.