بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری برند _(مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در استان بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری برند _(مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در استان بوشهر) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری برند _(مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در استان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری برند _(مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در استان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری برند _(مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در استان بوشهر) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه تجربه برند با وفاداری با میانجی گری اعتماد به برندمی باشد در این تحقیق ۳ فرضیه اصلی مورد بررسی قرار می گیرد جامعه آماری این تحقیق مشتریان که از تلفن همراه در استان بوشهر استفاده می کردند، در نظر گرفته شده است و ابزار جمع اوری داده ها پرسشنامه می باشد از روش نمونه گیری مرحله ای برای انتخاب نمونه آماری استفاده شده است که در مجموع ۴۰۰ مشتری داده های این پژوهش را تامین نمودند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف، آزمون t تک نمونه ای آزمون همبستگی پیرسون، تحلیل عامل تاییدی، تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.