بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مشتری با نوآوری سازمانی در شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط شهرستان سنندج


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مشتری با نوآوری سازمانی در شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط شهرستان سنندج دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مشتری با نوآوری سازمانی در شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط شهرستان سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مشتری با نوآوری سازمانی در شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مشتری با نوآوری سازمانی در شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط شهرستان سنندج :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری ونوآوری سازمانی در بین شرکتهای تولیدی شهر سنندج است مدل مفهومی پژوهش برای مولفه های مدیریت دانش مشتری شامل اکتساب دانش مشتری، به اشتراک گذاری دانش مشتری و بکارگیری دانش مشتری با نوآوری سازمانی است فرضیه اصلی پژوهش بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و نوآوری سازمانی است و فرضیه های فرعی پژوهش به بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش مشتری و نوآوری سازمانی می پردازد.یافته های پژوهش نشان می دهد که از بین این عوامل، اکتساب دانش مشتریان بیشترین تاثیر را بر نوآوری سازمانی داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.