اولویت بندی خواسته و نیازهای مشتریان در مدل گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شامپو مولتی ویتا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی خواسته و نیازهای مشتریان در مدل گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شامپو مولتی ویتا) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی خواسته و نیازهای مشتریان در مدل گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شامپو مولتی ویتا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی خواسته و نیازهای مشتریان در مدل گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شامپو مولتی ویتا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی خواسته و نیازهای مشتریان در مدل گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شامپو مولتی ویتا) :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
همچنان که رقابت، روز به روز بیشتر می شود ، سازمان جهت افزایش کیفیت و تأمین نظرات مشتریان در کنار کاهش هزینه و افزایش خروجی کارها بیشتر تحت فشار قرار می گیرند. این موضوع در شرایطی که سازمانه با محدودیت منابع بیشتری مواجه می باشند، چالش فزاینده ای را ایجاد می ننماید. سازمانها یادگیرنده در مقابل این نقیصه ایستادگی کرده و با درک تهدیدات و یافتن فرصتهای جدید بر ناتوانی در یادگیری غلبه می کنند. امروزه روشهای کیفیت بسیاری برای افزایش کیفیت محصول و افزایش رضایت مشتریان وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین روش های موجود در میان علمای مدیریت روش مدیریت کیفیت فراگیر می باشد. در این روش محصول را صرفاً از جهت عملکردهای ضروری آن برای مصرف کننده مورد بررسی قرار می دهد و در این راستا پس از مطالعه ادبیات تحقیق مهندسی حس گرا و مدل گسترش عملکرد به جمع آوری ندای مشتری و لغات کانسی پرداختیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.