شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی در دانشجویان دانشگاه بیرجند


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی در دانشجویان دانشگاه بیرجند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی در دانشجویان دانشگاه بیرجند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی در دانشجویان دانشگاه بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی در دانشجویان دانشگاه بیرجند :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به شناسائی دلایل رفتار تقلب تحصیلی دانشجویان و طبقه بندی پاسخ های آنها با استفاده از راهبردهای خنثی سازی پرداخته است. این پژوهش در زمره تحقیقات کیفی و با رویکرد فنومنولوژی یا پدیده شناسی می باشد. به همین منظور براساس ماهیت پژوهش، از روش نمونه گیری هدفمند (در دسترس)، به تعداد ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند به نسبت مساوی بین دو جنسیت انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفتند. به منظور ارزیابی راهبردهای خنثی سازی دانشجویان در انجام رفتار تقلب تحصیلی از مصاحبه نیمه ساختار یافته با سئوالات باز پاسخ استفاده شد. تجزیه و تحلیل یافته ها با استفاده از روش کدگذاری باز رنگی کوربین و استراس که یکی از روش های تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیقات کیفی است صورت گرفت. بر اساس نتایج پژوهش، راهبردهای خنثی سازی در خصوص دلایل تقلب تحصیلی در هفت مقوله اصلی به ترتیب اولویت شامل «دانشجو، هنجارهای اجتماعی، استاد، نقش دانشگاه، ماهیت درس و رشته، ماهیت تکلیف و مقطع تحصیلی» دسته بندی گردیدند. هر کدام از این مقوله های اصلی دارای یکسری مقوله محوری نیز می باشند. نتایج بدست آمده حاکی از عدم تفاوت بین دو جنسیت در استفاده از راهبردهای خنثی سازی از لحاظ ماهیت مقوله ها است و تنها از لحاظ اولویت بندی در برخی از زیر مقوله های اصلی تفاوت وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.