رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
انگیزش پیشرفت و منبع کنترل به عنوان ویژگیهای شخصیت، تأثیرات مهمی را بر رفتار، عملکرد و پیشرفت تحصیلی دارند و بر اساس این ویژگیها میتوان رفتارهای خاصی را در دانش آموزان پیش بینی کرد. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مهارتهای شناختی و فراشناختی با منبع کنترل و انگیزش پیشرفت انجام شد . این پژوهش به روش توصیفی همبستگی در جامعه آماری دانش آموزان دختر منطقه ۵ تهران به تعداد ۱۴۰ نفر بود. حجم نمونه مورد پژوهش تعداد ۱۰۰ نفر بر اساس جدول مورگان از دانش آموزان به روش تصادفی ساده انتخاب شد . ابزار مورد استفاده در این پژوهش سه پرسشنامه منبع کنترل راتر (۱۹۹۵)، انگیزه پیشرفت هرمنس (۱۹۷۰) و حالتهای فراشناختی انیل و عابدی بود. به منظور تحلیل داده ها با استفاده از استنباط آماری، از ضرایب همبستگی و رگرسیون به تحلیل فرضیه ها استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین مولفه آگاهی، راهبرد شناختی، برنامه ریزی، خودبازبینی، با منبع کنترل در دانش آموزان رابطه معنی داری مثبت وجود دارد و همچنین بین مولفه آگاهی، راهبرد شناختی، برنامه ریزی، خودبازبینی، با انگیزش پیشرفت در دانش آموزان رابطه معنی داری مثبت وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.