مقاله رایگان تاریخچه بانک ملت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رایگان تاریخچه بانک ملت دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رایگان تاریخچه بانک ملت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رایگان تاریخچه بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رایگان تاریخچه بانک ملت :
تاریخچه بانک – بانک ملت به موجب مصوبه مورخ ۲۹/۹/۵۸ مجمع عمومی بانکها و با اجازه حاصل از ماده ۱۷ لایحه قانونی اداره امور بانکها از ادغام ۱۰ بانک خصوصی قبل از انقلاب، تهران، داریوش، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، ایران و عرب، بینالمللی ایران، عمران، بیمه ایران، تجارت خارجی ایران و فرهنگیان تشکیل شد.
به این ترتیب براساس طرح ادغام بانکها، کلیه سرمایهها، داراییها، تعهدات، نیروی انسانی و واحدهای متعلق به بانکهای یادشده به بانک ملت منتقل گردید و از آن زمان، بانک ملت به موجب اساسنامه مصوب ۱۰/۲/۱۳۵۹ با هدف ارائه خدمات بانکی و تسهیل امور بازرگانی داخلی و خارجی و فعالیت در رشتههای تولیدی در جهت خدمت به اقتصاد کشور با سرمایه اولیه ۵/۳۳میلیارد ریال و ۱۳هزار و ۶۸۰نفر پرسنل و یک هزار و ۲۲۵واحد بانکی در سطح کشور آغاز به فعالیت کرد.
چشمانداز و ماموریت بانک
– تبدیل شدن به یک بانک پیشگام ایرانی به منظور:
– ارائه خدمات مطلوب تجاری در بازار پول
– ایجاد ارزشهای منحصربهفرد برای مشتریان
– ارائه خدمات موثر به جامعه
– تسهیل فعالیتهای اقتصادی اعم از تجاری، صنعتی و کشاورزی
استراتژی بانکها
– توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
– مدیریت روابط مشتریان
– بهبود کیفیت خدمات
– توسعه منابع انسانی
– بهبود شاخصهای عملکرد
اهداف بانک
– افزایش سرعت ارائه خدمات بانکی
– دسترسی مشتریان به خدمات بانکی Online
– گرایش به سوی بانکداری الکترونیکی و استفاده بهینه از نیروی انسانی
– پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان
– ارائه خدمات و محصولات جدید
– توسعه خطوط و زیرساختهای IT
– شناسایی و جذب مشتریان کلیدی
– تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی
– تکریم ارباب رجوع و مشتریمداری
– استانداردسازی ارائه خدمات
– تمرکززدایی و تفویض اختیار در جهت تسریع ارائه خدمات
– ارزیابی عملکرد و کنترل استراتژیک فعالیتهای کلیدی
– بهبود روشهای جذب و نگهداری منابع انسانی در جهت افزایش میزان رضایت مشتریان اصلاح ترکیب تحصیلات نیروی انسانی
– آموزش، بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی
– افزایش میزان مشارکت کارکنان بانک در تصمیمگیری از طریق پیادهسازی سیستم پیشنهادها و نظام مشارکت
– نهادینهسازی و گسترش دیدگاه علمی در بانک از طریق توسعه و تعمیق فعالیتهای علمی و پژوهشی
– مدیریت بهینه ترکیب سپردههای مشتریان
– بهینهسازی پرتفوی مصارف
– بهبود نرخهای سرانه جذب منابع براساس کارکنان و شعب
– افزایش سودآوری و امکان پرداخت سود قطعی به سپردهها
– گسترش سطح ارائه خدمات ارزی و ضمانتنامه
نمودار مقایسهای سهم درصد چهار سپرده اصلی بانک ملت از مجموع چهار سپرده اصلی بانکهای تجاری طی سالهای ۱۳۷۶، ۱۳۸۰، ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵
نمودار سرانه کارکنان بانک ملت در جذب چهار سپرده اصلی طی ماههای ۱۳۸۵-۱۳۸۰
مشارکت در طرحها و پروژههای ملی
– طرح ملی خرید نقدی گندم از کشاورزان
– طرح جمعآوری و تعویض خودروهای فرسوده
– همکاری با صندوق مهر امام رضا (ع)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.