مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در مطالعات پارکینگ عموماً برای محاسبه ظرفیت، تقاضا و مکان یابی پارکینگ ها میزان وسیله-ساعتپارک شده به عنوان شاخص انتخاب میشود. یک مشکل اساسی در انتخاب چنین شاخصی برایمکان یابی پارکینگ مد نظر قرار ندادن اشغال همزمان پارکینگها است. این مقاله به دنبال ارائه مدلیبرای مکانیابی پارکینگهای طبقاتی (غیرحاشیهای) است که بتواند با در نظر گرفتن تقاضا دینامیکبه صورت پویا (دینامیک) و نیز رفتار واقعی مسافران در جستجوی فضای مناسب برای پارک، مشکل(یا فرض ساده کننده) مذکور را مرتفع سازد. همچنین، در مدل ارائه شده شاخصهایی نظیر مسافتپیاده روی از محل پارک تا مقصد نهایی را در نظر گرفته شده است. تابع هدف مدل غیرخطی ارائه شدههزینه احداث پارکینگ طبقاتی (شامل هزینه تملک زمین و هزینه احداث به ازای هر طبقه) را حداقلمی کند، و محدودیت اصلی مدل تحت پوشش قرار گرفتن حداقل درصد مشخصی از کل تقاضای هرنقطه تقاضا در کل روز یا دورههای مشخصی از روز است. نتایج بکارگیری این مدل برای شهر مقدسمشهد نشان میدهد که میتوان از آن در مسائل واقعی بزرگ استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.