مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
سامانه هوشمند جاده ای (AHS) تخیلی از آرزوی جاده های بدون راننده، آرزویی که با سرعت زیادی درحال توسعه و در آینده ای نه چندان دور قابل اجرا خواهد بود. در AHS فرض شده است که بزرگراه ها به سامانه های هوشمندی مجهز شوند که اتومبیل های هوشمندی بتوانند با جاده تبادل اطلاعات داشته و بدون نیاز به راننده در بالاترین سطح خود و در سطح میانی رفتار و نحوه ی رانندگی فرد را به گونه ایکنترل کنند که بتوان از جاده در بالاترین سطح ایمنی و ظرفیت رانندگی استفاده کرد. AHS یک پروژه ی بسیار بزرگ است و بسیاری از علوم را در بر می گیرد. در این پژوهش بخشی از پروژه AHS که در سطح میانی کاربرد دارد و با تعمیم مسئله قابل ارتقا به سطح بالا یعنی حذف راننده خواهد بودموردبررسی قرار می گیرد. در این پژوهش سیستم اخطار میزان خطر در رانندگی و همچنین احتمالعبور از سرعت مجاز به عنوان دو عامل مهم در تصادفات جاده ای و ترافیک جاده ها به صورت سیستمتصمیم گیری فازی ۵ مدل گردیده و نتایج حاصل از شبیه سازی و صحه سنجی این روش در پایانگرداوری می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.