تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در این مطالعه، میزان اثرپذیری غلظت آلایندههای هوا از تردد ناشی از روزهای مختلف هفته بررسیشده است. با فرض آنکه بخش حمل و نقل یکی از اساسی ترین نقش های آلودگی هوا را ایفا می نماید،انتظار می رود که بررسی داده های انواع آلاینده های هوا در روزهای مختلف هفته نیز حکایت از این امرداشته باشد. به همین جهت، در این مطالعه، داده های مربوط به دو آلایندهای (منوکسید کربن و ذراتمعلق کمتر از ۱۰ میکرون) که در سالهای اخیر به عنوان پارامتر اساسی در بررسی تقابل بخشحمل و نقل و همچنین آلودگی هوا در نظر گرفته شده اند، مورد بررسی قرار گرفته و بررسی شده کهآیا این آلاینده ها این قابلیت را دارند که به عنوان پارامتر پایه برای بررسی و مدل سازی راهکارهایاجرایی برای کاهش آلودگی هوا مورد استفاده قرار گیرند یا خیر. نتایج حاکی از آن است که آلایندهمنوکسید کربن، در مقایسه با ذرات معلق کوچکتر از ۱۰ میکرون، قابلیت اعتماد بیشتری برایاستفاده در مدلسازی های شبکه های حمل و نقلی و اعتبارسنجی آن دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.