بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران) :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
توسعه پایدار و همه جانبه شهر زمانی عملی خواهد بود که شهروندان از عملکرد شهرداری و سازمانهای آن رضایت داشته باشند زیرا که رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهرداری و سازمان هایمربوطه عامل اصلی بهبود مستمر در فرایند کارهایی است که در جهت افزایش کارایی و بهبود کیفیتمدیریت جامع شهری صورت می گیرد. میزان رضایت فرد از سازمان بستگی به ادراک فرد از چگونگیعملکرد آن سازمان، آگاهی شهروندی و عوامل گوناگون دارد. با توجه به اینکه وجود پایانه ها و پارکسوارها از مهمترین مطالبات و نیازهای مردم است، در این پژوهش میزان رضایت مندی شهروندان ازعملکرد سازمان پایانه ها و پارک سوارها در شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن بررسی می شود. روشتحقیق، توصیفی تحلیلی بوده و جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه انجام شده است. دادههای حاصل از پرسشنامه با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می دهد رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها در وضعیت نامطلوبی قراردارد. طبق نتایج میان متغیرهای آگاهی شهروندی، تکالیف شهروندی و سن با متغیر رضایتشهروندی رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد، رابطه میان متغیر سواد و رضایت مندی معنادار، ولیمنفی است، به عبارت دیگر با افزایش میزان سواد، رضایت مندی کاهش میابد. طبق نتایج رابطهمعناداری میان جنس و رضایت مندی وجود دارد و همبستگی زنان با متغیر رضایت مندی بیشتر ازمردان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.