بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
رشد و توسعه صنایع مختلف و استفاده بی رویه از منابع انرژی باعث کاهش ذخایر سوختی و آلودگیمحیط زیست شده است. امروزه انرژی ابزاری سیاسی، اقتصادی و استراتژیک است، که در توسعهپایدار کشورها نقش مهمی ایفاء می کند. از این رو یکی از دغدغه های مهم حوزه حمل و نقل ریلیایجاد بسترها و توسعه سیستم ها و زیرسیستم هایی است که از آن بمنظور کم شدن هزینه ها وبهبود شرایط زیست محیطی از طریق کاهش انتشار کربن استفاده شود. استفاده از سیستم هایتوصیه راهبری که می تواند مجهز به واسطهای ارتباطی و زیر سیستم های کنترلی دقیقی باشد ازطریق کاهش مصرف انرژی و بوسیله ممانعت از ترمزگیری ها و توقف های غیر ضروری قطار درمسیر ریلی علاوه بر ارتقای سطح وقت شناسی در اعزام و پذیرش قطار، کاهش زمان تعجیل و تاخیر ونیز افزایش ظرفیت خطوط ریلی، امکان عبور قطار با سرعت مناسب و بهینه از تقاطع های ریلی رافراهم می آورد که در نتیجه علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از استهلاک قطعات قطار در اثر کمشدن نرخ ترمزگیری و بهره وری نگهداری و تعمیرات در ناوگان قطارها را در بر خواهد داشت. از سویدیگر پیاده سازی سیستم DAS در قطارهای مسافری و باری از طریق حفظ فاصله مطمئن با سایر قطارها، احتمال بروز ریسک تصادف و یا مواجهه قطار با سیگنال های قرمز را کاهش داده و به اینترتیب سطح ایمنی ناوگان ریلی را افزایش می دهد. این مقاله ضمن بررسی عوامل موثر در استقرارDAS نظیر فاکتورهای انسانی برخی مزایای سیستم DAS پیشنهادی را با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز بیان می نماید. در استقرار DAS، می بایست بازنگری در فاکتورهای عملیاتی شبکه ریلی نظیر جدول زمانبندی، نظام پاداش به راهبران مجری طرح، و نیز ارزیابی معماری سیستم مطلوب راکه بر مبنای اطلاعات سیستم DAS (سیستم توصیه راهبری) بنا شده را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد. هر چند استفاده از سیستم های توصیه راهبری در کنار مزایا، موجب بروز قدری انحراف ازجدول زمانبندی می گردد، اما نتایج شبیه سازی ها در این تحقیق نشان می دهد که استفاده ازسیستم توصیه راهبری (DAS)، صرفه جویی قابل ملاحظه ایی در انرژی مصرفی قطارها را سبب می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.