بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

حوادث ناشی از حرکت به عقب در بزرگراه های مورد مطالعه روزانه به ازای هر بزرگراه ۱.۵تصادف است که این مقدار ۳.۲۲ برابر کمتر از پتانسیل این حادثه در نواحی مذکور میباشد، مکانهای مستعد این حادثه در بزرگراه ۱.حریم خروجی های مهم ۲.ابتدای شروع باندهای کندرو ۳.محل توقف خودروهای حاشیه و دستفروش می باشد . با اصلاح نواقص و تامینکمبودها بین ۴۵ تا ۵۵ درصد از پتانسیل تمایل به ح رکت به عقب در بزرگراه کاهش مییابد و مابقی پتانسیل موجود را میتوان با استفاده از تابلوهای فریب پوشش داد . تابلوهایفریب دارای دو شاخص می باشند یکی شاخص فیزیکی است که با استناد به آیین نامهصورت می گیرد و دیگری شاخص کیفی است که مواردی مانند ۱. عدم ذکر مکان و فاصله تاخروجی بعد ۲. قابلیت خوانایی در فاصله ۲۰ متری ۳. مکان تابلو هم راستا با مکان توقفکامل ۴. عدم دیده شدن قبل و در حین تصمیم گیری در خروجی و شروع باند کندرو راشامل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.