ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مهندسین طراح عموما تقاطع های فرماندهی را با درنظرگیری جزایر جدا کننده راستگرد در محلهریک از رویکردهای دارای فضای مناسب طراحی می کنند. عملکرد این جزایر با توجه به شرایطمحلی هر تقاطع، مانند طول صف تشکیل شده، کاربری های محدوده، فرهنگ رانندگی، پارک حاشیه-ای در محدوده و … متغیر بوده و سهم متفاوتی در ارتقاء ظرفیت تقاطع خواهد داشت . اهمیت اینموضوع با توجه به انسداد مسیر راستگرد ایجاد شده در محدوده تقاطع اتی که در آن ها جزیرهراستگرد فاصله کمی تا خط ایست رویکرد دارد تشدید می گردد. این انسداد ناشی از عوامل مختلفیمانند تشکیل صف و یا پارک حاشیه ای وسایل نقلیه می باشد. به منظور بررسی عملکرد تقاطعات،شاخص های مختلفی از قبیل زمان سفر، طول صف، حجم عبوری، زمان تاخیر و … قابل بررسی اند. درتحقیق پیش رو از شاخص زمان تاخیر به عنوان یک معیار کلی برای ارزیابی عملکرد تقاطع موردمطالعه استفاده شده است. در این فرآیند پس از بررسی عملکرد جزایر راستگرد و شبیه سازی، کاربردجزایر راستگرد به عنوان گزینه ای مناسب در طرح هندسی تقاطع تعیین شده است. پس از آن تاثیرپارک حاشیه ای بر عملکرد تقاطع دارای جزیره راستگرد مورد بررسی، ارزیابی و در نهایت مدل سازیقرار گرفت. مدل بدست آمده دارای ضریب همبستگی ۰/۹۴۶ گردید که نشان دهنده دقت مناسب مدل می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.