ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

شبکه های فیدر از اجزای اصلی شبکه ی حمل و نقل انبوه در کلان شهرها می باشد. از آنجا که هزینهی اجرایی خطوط انبوه بر بالا است، بصرفه نیست آنها را به تمام نقاط شهری گسترش دهیم. ازاینرومی توان با استفاده از شبکه های فیدر، تقاضا را از مناطق کم تراکم شهری به مسیرهای اصلی منتقلنمود. علاوه بر این با استفاده از شبکه ی فیدر، یکپارچگی شبکه ی حمل و نقلی بهبود یافته وسفرهای روزانه ی بیشتری جذب می گردد. در این مقاله مدل طراحی شبکه ی فیدر چندمدی بارویکرد پوشش همزمان تقاضا توسط مدها در ایستگاه های شبکه ارائه شده است. انتخاب مد توسطمسافران در ایستگاه هایی که توسط چندمد پوشش داده می شود، با استفاده از تابع مطلوبیت لوجیتصورت می پذیرد. علاوه بر این هزینه ی سفرهای پوشش داده شده با مدهای شخصی نیز بوسیله یوسیله-کیلومتر طی شده آنها در شبکه محاسبه شده تا بتوان بهترین مکان برای ایجاد ایستگاه هایپارک سوار در مجاورت ایستگاههای ریلی را تعیین نمود. تابع هدف مسئله در جهت کمینه کردنهزینه های کاربر، بهره بردار و هزینه های اجتماعی می باشد. با توجه به پیچیدگی ابعاد مسئله وحجم محاسبات، برای حل مسئله از الگوریتم اجتماع مورچگان استفاده شده است. ۱۴ سناریویمختلف برروی شبکه ی حمل و نقل همگانی شهر مشهد پیاده شده و نتایج با یکدیگر مقایسهگشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.