ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
هدف اصلی عملکرد چراغهای راهنمایی، حداکثرسازی گذردهی به منظور درحرکت نگه داشتنترافیک وسایل نقلیه می باشد. غالبا در صورت ورودتقاضای بیشتربه تقاطعات، طول چرخه بیشتری درنظر گرفته می شود این درحالیست که افزایش طول چرخه و متعاقباً افزایش زمان سبز، لزوما باعثافزایش گذردهی نمی گردد. در فرمول وبستر، طول چرخه بهینه براساس زمان تلف شده و مجموعسنگینی رویکردها می باشد. رویکرد آیین نامه ظرفیت راه ها (HCM) نیز، کمینه کردن تاخیر تقاطع با تخصیص بیشترین زمان سبز برای عبور خودروهاست. فرآیند بهینه سازی در حوزه تقاطعات غالبا باهدف کاهش تاخیر انجام می گیرد. این در حالیست که در این پژوهش، هدف ارائه رویکردی جدیدبرای تعیین طول چرخه بهینه و تخصیص زمان سبز می باشد که حداکثرگذردهی در تقاطع را ایجادکند. در این پژوهش، ابتدا مساله ای بهینه سازی با هدف بیشینه نمودن گذردهی تقاطع ایجاد شدهاست . سپس مساله مربوطه تحلیل شده و نتایج به دست آمده نشان می دهد که با استفاده از روشپیشنهادی، مقدار گذردهی به عنوان هدف اصلی این پژوهش افزایش یافته، این درحالیست که تاخیرنیز افزایش اما طول صف کاهش پیدا کرده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.