پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی خودتنظیمی یادگیری در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی خودتنظیمی یادگیری در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی خودتنظیمی یادگیری در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی خودتنظیمی یادگیری در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی خودتنظیمی یادگیری در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر، با هدف پی شبینی رضایت از تحصیل بر پایه ی جهت گیری هدف، خودتنظیمی یادگیری و پیشرفت- تحصیلی در دانش آموزان پایه ی سوم تجربی شهر کنگاور انجام شده، که در این مقاله دو متغیر رضایت از تحصیل و خودتنظیمی یادگیری مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه ی آماری پژوهش شامل ۲۳۵ نفر بوده، که ۱۵۹ نفر با استفاده از جدول کرجسی و مورگان به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای، با مقدار آلفای ۰/۰۵ برآورد شده بود، به عنوان واحدهای آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات شامل پرسشنامهی خودتنظیمییادگیری پینتریچ و دیگروت( ۱۹۹۰ ) و رضایت از تحصیل شیخ الاسلامی و احمدی( ۱۳۸۹ ) بوده است. روش انجام پژوهش حاضر، همبستگی و روش آماری مورد استفاده نیز، رگرسیون خطی بوده است. نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه ی اصلی تحقیق نشان داد که خودتنظیمی یادگیری رضایت از تحصیل را تبیین می نماید. نیز فرضیه ی فرعی نشان داد که بین خودتنظیمی یادگیری و رضایت از تحصیل رابطه ی مثبت و قوی برقرار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.