بررسی رابطه بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین بازی های رایانه ای با پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی صورت گرفته است. جامعه آماری تحقیق دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه مدارس غیر انتفاعی ناحیه ۱ شهرستان ارومیه می باشد که تعداد آنها ۸۰۰ نفر می باشد و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۵۲ نفر (۶۰دختر و ۹۲ پسر) به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای جمع آوری اطلاعات مربوط به پرخاشگری از پرسشنامه پرخاشگری حاجتی و همکاران (۱۳۸۷) و برای پیشرفت تحصیلی از معدل دانش آموزان استفاده شده است. روایی ابزار تحقیق با نظرخواهی از اساتید و متخصصان حوزه مربوطه احراز گردیده استو پایایی پرسشنامه با استفاده از محاسبه آلفای کرونباخ، ۰/۸۱ محاسبه شده است که مورد تائید است. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که بین میزان پرخاشگری و میزان انجام بازی های کامپیوتری رابطه مثبت و معنادار وجود دارد به عبارت دیگر هرچقدر میزان زمان بازی افزایش می یابد میزان پرخاشگری نیز افزایش می یابد. بین انجام بازی های کامپیوتری خشن و پیشرفت تحصیلی رابطه معکوس و معنی دار وجود دارد. یعنی هر چقدر میزان انجام بازی کامپیوتری افزایش می یابد پیشرفت تحصیلی کم می شود. همچنین بین سن دانش آموزان و پرخاشگری آنان رابطه وجود دارد و میزان پرخاشگری در بین دو گروه دانش آموزان دختر و پسر متفاوت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.