مدیریت فناوریهای نوآورانه در چارچوب ایجاد و توسعه ی بازارهای فناوری (با تأکید بر نقش فن بازارها)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت فناوریهای نوآورانه در چارچوب ایجاد و توسعه ی بازارهای فناوری (با تأکید بر نقش فن بازارها) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت فناوریهای نوآورانه در چارچوب ایجاد و توسعه ی بازارهای فناوری (با تأکید بر نقش فن بازارها) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت فناوریهای نوآورانه در چارچوب ایجاد و توسعه ی بازارهای فناوری (با تأکید بر نقش فن بازارها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت فناوریهای نوآورانه در چارچوب ایجاد و توسعه ی بازارهای فناوری (با تأکید بر نقش فن بازارها) :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
امروزه توسعه ی مبتنی بر دانایی جایگزین توسعه ی مبتنی بر مواد اولیه و توسعه ی مبتنی بر سرمایه شده است و کشورها به سمت اقتصاد مبتنی بر دانایی یا همان اقتصاد دانش محور در حال حرکت هستند. به عقیده ی برخی از دانشمندان، دیدگاه آینده .دیدگاهی دانایی محور است؛ که در آن جذب منابع انسانی، جذب دانایی و جذب فناوری اهمیت بالایی دارد.ز سوی دیگر، در دهه های اخیر، شاهد افزایش چشمگیر نقش دانش و نوآوری فعالیتهای اقتصادی در سطح بین المللی می باشیم؛ زیرا نوآوری مهمترین جنبهی خلق دانش است. نوآوری فرآیند ترجمه ی دانش به رشد اقتصادی و بهبود اجتماعی است و در برگیرنده ی مجموعه ای از فعالیتهای علمی، فناوری، سازمانی، مالی و تجاری است. نوآوری در قالب معرفی و تجاری کردن محصولات یا خدمات جدید یا بهبود اساسی در کاربرد محصولات و خدمات موجود،معرفی فرآیند تولید جدید یا بهبود اساسی در فر آیندهای موجود، گشودن درهای بازار جدید، توسعهی منابع جدید تأمین کننده مانند: مواد اولیه، تجهیزات و دیگر ورودی ها و ایجاد تغییرات اساسی در ساختارهای صنعتی و سازمانی در جوامع ظاهر می شود و نقش تعیین کننده ای در رشد و .توسعه ی اقتصادی ایفاء می کند. یکی از جنبه های مهم در فرایند تجاری سازی فناوری های نوآورانه، ایجاد یک بازار متشکل از عرضه کنندگان، تقاضاکنندگان، سرمایه گذاران، صنعتگران و سایر خبرگان و متخصصان در حوزه نوآوری و فناوری، می باشد. در این راستا در طی چندسال اخیر اقداماتی در این زمینه انجام گرفته است؛ که یکی از این اقدامات مفید و سازنده در فرآیند تجاری سازی نوآوری های فناورانه، ایجاد فن بازارها می باشد. در این مطالعه سعی بر آن است که با تأکید بر نقش و مأموریت فن بازارها، به ارائه ی یک مدل کاربردی جهت مدیریت پروژه های نوآوری پرداخته شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.