عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش شناسایی و بررسی مؤلفه های وفاداری الکترونیکی مشتریان در بازارهای B2B می باشد. برای جمع آوری داده ها از منابع کتابخانه ای، مقالات و پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شرکت های عضو یک وب سایت فعال B2B در حوزه صنعت نفت و نیرو در ایران بوده که به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند؛ پرسشنامه ها بین کارمندان فروش و بازرگانی و مدیران این شرکت ها به عنوان نمونه آماری توزیع شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل عاملی تأییدی استفاده شده و مدل مفهومی پژوهش استخراج شد. در ادامه با استفاده از آزمون های همبستگی و رگرسیون، رابطه بین متغیرها تعیین و فرضیه های تحقیق بررسی شدند. نتایج بدست آمده نشان دهنده اعتبار مدل تحقیق بوده و همچنین نشان داد که عوامل رضایت الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، تصویر سازمان و کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی در تجارت الکترونیکی بین بنگاهی مؤثر هستند. مطالعات پیشین که درباره وفاداری الکترونیکی و متغیرهای آن انجام شده مربوط به روابط B2C بوده و مطالعات کمی در مورد بازارهای الکترونیکی B2B صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.