طراحی الگوی مدیریت مبتنی بر ارزش در سازمان رسانه ای


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی مدیریت مبتنی بر ارزش در سازمان رسانه ای دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی مدیریت مبتنی بر ارزش در سازمان رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی مدیریت مبتنی بر ارزش در سازمان رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی مدیریت مبتنی بر ارزش در سازمان رسانه ای :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اگرچه درگذشته مقوله ارزشها، در بین رویکردهای مدیریتی از اهمیت قابل توجهای برخوردار نبوده اند، ولی امروزه در روندهای مدیریتی ازنقش محوری برخوردار شده اند. چراکه باتغییرات سریع محیطی دردنیای رقابتی امروز، سبک مدیریت در سازمانها با تغییر و تحول روبرو شده است به طوری که میتوان این تحولات را به سه دوره تقسیم کرد؛ مدیریت مبتنی بردستورالعمل، مدیریت مبتنی براهداف و مدیریت مبتنی برارزشها. در شرایط کنونی دیگر هدف ها نمی توانند عامل انگیزه بخشی برای کارکنان و حفظ یکپارچگی و پایداری سازمانها باشند و این ارزشها هستند که امروزه معجزه می کنند. در سازمانی چون سازمان رسانه ای که ازکارکنانی با طبع هنری برخورداراست، لازم هست که مدیریت به سبکی باشد که انگیزه بخش کارکنان باشد. بدین دلیل با استفاده از روش کتابخانه ای در این مقاله درتلاشیم بعد از توضیح مختصری از سیر تحول مدیریت، براساس پژوهش های صورتگرفته در حوزه مدیریت مبتنی برارزش، مؤلفه های ارزشی که مرتبط با سازمان رسانه ای است، استخراج کرده و در قالب یک چرخه بیان کنیم، سپس براساس این داده ها مدل مدیریت مبتنی برارزش، طراحی کنیم که می تواند در سازمان های رسانه ای کاربرد داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.