بررسی و تعیین اولویت عوامل محیطی بازار هدف (عراق) و تاثیر سازه های آن بر میزان صادرات صنایع سراجی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تعیین اولویت عوامل محیطی بازار هدف (عراق) و تاثیر سازه های آن بر میزان صادرات صنایع سراجی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تعیین اولویت عوامل محیطی بازار هدف (عراق) و تاثیر سازه های آن بر میزان صادرات صنایع سراجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تعیین اولویت عوامل محیطی بازار هدف (عراق) و تاثیر سازه های آن بر میزان صادرات صنایع سراجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تعیین اولویت عوامل محیطی بازار هدف (عراق) و تاثیر سازه های آن بر میزان صادرات صنایع سراجی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مشاهدات پژوهشگران و آمارهای موجود بیان می دارد که سهم بازار محصولات ایرانی در عراق نسبت به محصولات وارداتی از کشور هایی که در شرایط مشابه قرار دارند، در جایگاه به مراتب پایین تری قرار دارد . در این پژوهش تلاش شده است تا از طریق مطالعات نظری، عوامل موثر بر صادرات کالاها در بازاریابی بین المللی شناسایی شده، و از طریق آمار و دسته بندی این عوامل، جوابگوی این سوالات باشیم که چه عواملی بر میزان صادرات کالاهای ایرانی در عراق موثر است ؟ و اولویت بندی این عوامل چگونه است ؟ سپس با مروری بر شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عراق، بازار و شرایط محیطی حاکم بر این کشور از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد. از آنجا که تحقیق حاضر به عوامل موثر بر صادرات کالا در یک کشور خارجی پرداخته است، عوامل موثر در محیط بازاریابی بین المللی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این دسته عوامل شامل پنج مولفه اقتصادی، اقلیمی، فن آوری، سیاسی قانونی و فرهنگی اجتماعی می باشد که هریک از آنها دارای شاخص های خاص خود هستند. لازمه بازاریابی موفق در عرصه بین المللی، شناخت تمامی این مجموعه عوامل است که بازاریاب باید به آنها توجه نماید. جهت آزمون فرضیه ها، مولفه های پژوهش، طی مطالعه میدانی و از طریق پرسشنامه، مورد سنجش قرار گرفته اند و تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از مطالعات میدانی فرضیه های پژوهش را با سطح معنی داری بالا تایید می نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.